Dostawa i Zwroty

Dokumenty sprzedaży

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na wyraźne życzenie klienta - fakturę VAT.

Dokument sprzedaży generowany jest automatycznie z datą wysyłki towaru. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

Paragon zawiera zestawienie rzeczywiście zakupionych produktów wraz z kosztami transportu. Wyszczególniona jest również nazwa produktu oraz model/kolor. System nie umożliwia ingerowania w treść poszczególnych pozycji.

 

Nie ma możliwości wystawienia kilku dokumentów sprzedaży do jednego zamówienia. W takim przypadku prosimy o kontakt przed zakupem.

 

Jeżeli faktura ma zostać wystawiona na inne dane, należy zgłosić ten fakt mailem w dniu zakupu na adres: biuro@littlebigshop.pl, podając dokładne dane do faktury.

 

 

Płatność za przedmioty

 

Najszybszą i najbezpieczniejszą formą płatności jest płatność PayU. Twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zakończeniu płatności. Czas na zrealizowanie płatności to 10 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

 

Wybierając przelew tradycyjny, Twoje zamówienie trafi do realizacji po faktycznym zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Czas na zrealizowanie płatności to 10 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

 

Dane do przelewu:

LITTLE BIG SHOP

ul. Olsztyńska 3C lok. 196

80-395 Gdańsk

Idea Bank: 40 1950 0001 2006 0013 9358 0001

 

Pobranie, płatne jest wyłącznie gotówką. Maksymalna kwota pobrania, jaką może przyjąć kurier to 5000 PLN.

Pobranie dotyczy tylko przesyłek kurierskich.

 

 

Dostawa przedmiotów

 

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w Gdańsku.

 

  1. Dla najmniejszych i najlżejszych przesyłek, których waga nie przekracza 2kg możesz wybrać przesyłkę Mini Paczkę InPost. Przesyłka ta standardowo dociera do adresata w przeciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, chociaż przewoźnik zastrzega sobie dostarczenie jej do 14 dni roboczych.
  2. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
    Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu 3 dni roboczych od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 3 dni kalendarzowe - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost.
    Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają: 40 x 37 x 63 cm, a waga nie przekracza 25 kg.
  3. Przesyłki kurierskie (do 30 kg) wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Każdorazowo w obecności kuriera należy sprawdzić czy przesyłka nie jest uszkodzona, a w razie uszkodzenia opakowania - kompletność otrzymanego zamówienia. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle w ciągu 1 dnia roboczego po nadaniu.
  4. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia (nie mam możliwości płatności przy odbiorze). Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru wysyłany jest mail do klienta z informacją, że zamówienie oczekuje na odbiór. Punkt odbioru osobistego znajduje się w Gdańsku na Przymorzu, ul. Olsztyńska 3C/196.

 

 W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

 

Jeżeli zamówienie zostanie złożone po godzinie 15:00, jego realizacja rozpocznie się następnego dnia roboczego.

Koszty wysyłki:

1. Odbiór osobisty - bezpłatnie,

2. Mini Paczka InPost - 7,90zł

3. Paczkomat - 9,50zł

4. Przesyłka kurierska - 11,90

5. Przesyłka kurierska pobraniowa - 15,50zł.

 

  

Bezpieczeństwo zakupów

Każdy oferowany przez nas produkt pochodzi z legalnej, polskiej dystrybucji. Jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.

Naszym Klientom zapewniamy bezpieczeństwo zarówno w zakresie jakości towarów, jak również przechowywania danych osobowych.

Dbamy o wysoką jakość obsługi posprzedażowej podczas trwania gwarancji zakupionych u nas produktów.

Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny. Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Odstąpienie od umowy konsumenta

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem).
  2. Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać:
    1. listem poleconym na adres: LITTLE BIG SHOP, ul. Olsztyńska 3C/196, 80-395 Gdańsk;
    2. w postaci elektronicznej: biuro@littlebigshop.pl
  4. Odstępując od umowy, Klient jest zobowiązany załączyć dowód sprzedaży.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy – na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem).
  6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru).
  7. Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu nie odesłał Towaru, Sprzedawca wstrzymuje się do zwrotu dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania Towaru.
  8. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt na adres LITTLE BIG SHOP, ul. Olsztyńska 3C/196, 80-395 Gdańsk. Prosimy o odsyłanie Towaru w miarę możliwości w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.
  9. Zwrot należności nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonywany był zakup: konto bankowe lub na kartę, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto.
  10. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie będą przyjmowane.